ivy

Cheese Kek Befday aku menyambut ulang tahun ke 24


Di kesempatan ini, aku pun sambut ulangtahun kat situ yg disponser oleh keluarga Jamil.. Member kwn baik aku yg baanyaakkkk mbantu aku semenjak aku disini.

Dlm kul 10am aku pi keluar beli sikit mknn jumpa dorang di Utama Jaya, dorang pun beli juga bahan2 utk mee, cheese kek, ayam dll. Pop.. belum i sampai rumah.. dlm kul 1pm, family ni dah sampai di pantai dgn terhidangnya mee goreng, bbq nya, dan yang dasyatnya CHEESE KEK!
i pun tegur akak, fuyoo.. cepatnya buat Cheese kek, supersonic betul. dlm masa 2 jam dia dah siapkan semua. terima kasih la.. susah2 jer..

Cewah semangatnya Yul, peace... *_*Y


Pemandangan indah.... ha.. yang berdiri tu Fer.. member baru i.Pantai di sekitar Pohon Batu ini adalah pantai yg terbersih di Asia. cewah.Dpt anugerah lagi tu.




Inilah hasil aktiviti kami, jalan2 di pantai sambil kutip sea shell...


Happy dgn korang. Terima kasih member2 semua.. :)
Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment