ivy
Setelah sekian lama sy meningalkan blog, byk topik yg ingin dikongsikan tetapi tidak terpost pula disini. hehe. Untuk member2 yang menyambut Hari Raya Korban, Salam Aidiladha saya ucapkan. hehe.

Baru sahaja kite berjaya buat format untuk Tarikh(warna merah dlm kotak kuning). dah dekat seminggu aku selesaikan masalah ni, akhirnya jumpa juga penyelesaiannya. Yelah bila lihat je UNDEFINED, manala nak semangat post. Bila kite masuk je bhgn blogspot ni, asyik2 nak ingat tukar template, format, RSS nya dan mcm2. Banyak gambar2 makanan, tempat kita lawat/jalan2 telah pun diambil tetapi tidak ditunjukkan. Tunggu ada masa nanti bleh la post disini. hehe.

Nampaknya wajah blog kite telah pun bertukar wajah. hehe dari merah jambu menjadi blog yang lebih kemas, mempunyai 3 colum dan  lebih menarik. Happynya. hehe. Settle je yang ni, kite fokus untuk buat blog untuk My Bunny Diary-Ping Ping pula. Masalahnya tdak cukup bahan2 dan gambar.

Hari ni sangat sedih la, tiket MAS aku ke KL tergantung, dimana MAS masih belum Recomfirm kite punya tiket. Kite dah ajak2 dgn member2 utk gi Melaka. Mcmana pun, aku nak pegi juga ke Tjg Mlm, Melaka dan Johor juga utk bertemu nenek aku di sana.

Tidak lupa untuk motor 'Nyamuk' aku yang penuh bermemori itu , sayang nya aku nak meninggalkannya utk hidup di tempat orang. Kite cadang nak pos ke sekolah. Senang lah kalau aku ada apa2 hal emergency kereta rosak ka.. bleh lah suruh Yul tumpang dgn kite sekali. hehe. :P

Sekarang ni aku kesejukkan, tengah duduk di dlm California Bistro, lokasi hotspot utk aku buat blog, makan dan meluangkan masa berehat bersama rakan2 disini. Lokasi berdekatan dengan pantai, tenang, hidangan makanan western, bersih, pelayan mesra dan mcm2 kemudahan menjadikan aku pensetia duduk di tempat yg sama di sini. Makanan yg sedap aku cadangkan adalah Tom Yam ikan. Dan terbaru hari ni kite baru je cuba Pizza Pepperoni dengan harga RM 10 sahaja! Jenis piza 'thin crust' sebesar 15 inch memang cukup untuk 3 orang! Tapi..hehe aku KEBAS sorang.. jgn jeles. :P Tukang chef sini muslim, erm bleh la utk ajak member2 muslim dtg sini. Erm kat Srwak ni biasala nama sahaja Bistro, tapi mknn nya Serve No Pork le. Entah dpt sijil halal ke tak, itu tak tahu lah.

ok nak jln ni bye2..
0 Responses

Post a Comment